بهره‌گیری از دانش پزشکی انرژی-اطلاعات در بهبود اختلالات روانی

بهره‌گیری از دانش پزشکی انرژی-اطلاعات در بهبود اختلالات روانی

روز جمعه ۱۰ آذرماه ۱۴۰۲همایش «بهره‌گیری از دانش پزشکی انرژی-اطلاعات در بهبود اختلالات روانی» به همت شرکت دانش‌بنیان تشدید حیات دامون در سالن همایش‌های موسسه نیکوکاری رعد برگزار شد. در این همایش که در حضور جمع کثیری از روانشناسان و علاقه‌مندان به این حوزه برگزار گردید، صاحب‌نظران حوزه پزشکی انرژی-اطلاعات و روانشناسی به معرفی دانش پزشکی انرژی-اطلاعات و تاثیر آن بر بهبود اختلالات روانی پرداختند.

در بخش نخست این همایش آقای مهندس حامد نوری مدیرعامل شرکت به معرفی دانش روانشناسی انرژی-اطلاعات و نحوه عملکرد اطلاعات در سطح سلولی پرداخت و نتایج پژوهش‌های صورت گرفته در این خصوص را ارائه نمود.

سپس آقای دکتر حمیدرضا طاهری یگانه -پدر دانش انرژی-اطلاعات در ایران- با شرح تاریخچه این دانش و معرفی چهره‌های برجسته علمی در این حوزه به بررسی عمده اختلالات روانی در کشور از دیدگاه دانش روانشناسی انرژی اطلاعات پرداخت و در انتها به شرح نحوه اثر دستگاه سایکوتراپی در بهبود این اختلالات اشاره کرد. 

در بخش دوم همایش نخستین سخنران آقای دکتر آرش صالح کریمی به شرح نحوه عملکرد متدهای روانشناسی انرژی-اطلاعات در درمان اختلالات روانی و معرفی برخی مطالعات موردی در درمان اختلالاتی نظیر ADHD، افسردگی حاد، اوتیسم و… پرداخت.

در ادامه خانم دکتر زینب بهرامی عضو هیئت علمی دانشگاه تهران، با تشریح بیماری افسردگی از دیدگاه دانش انرژی-اطلاعات و مروری بر مقالات مرتبط، اثربخشی این روش را در بهبود افسردگی بررسی نمود.

خانم دکتر فرشته امیریان -روانشناس و هیپنوتراپیست- به عنوان آخرین سخنران این همایش با تشریح حالت هیپنوتیزم از دیدگاه نوروساینس، پژوهش‌هایی در زمینه شبیه‌سازی حالت هیپنوتیزم با امواج الکترومغناطیسی را بررسی کرد.

این همایش با معرفی دستگاه «سایکوتراپی گلدن پرانا» توسط آقای دکتر طاهری یگانه و آقای نوری و پاسخ به پرسش‌های حاضرین به پایان رسید.

گالری تصاویر همایش
پیمایش به بالا